cropped-AKTIVNI_CESKO_logo_vertikalni_RGB-300x118

Takové bylo Aktivní ZÁŘÍ pod naší taktovkou.

Více aktivních lidí pro zdravější Česko aneb kdo je aktivní, ten ZÁŘÍ!

Máme za sebou první ročník celorepublikové kampaně Aktivní ZÁŘÍ. Jeho organizátorem byli zakladatelé a odborní partneři Nadačního fondu Aktivní ČESKO, kteří v průběhu září připravili seriál nejrůznějších akcí s jediným cílem: přivést co nejvíce lidí k fyzické aktivitě, která zlepšuje kondici, zdraví i náladu! 

V rámci celorepublikové kampaně proběhlo několik stěžejních akcí, ze kterých máme v Nadačním fondu Aktivní ČESKO radost, a to nejen díky dobré organizaci, ale především díky skvělé atmosféře, která mezi všemi účastníky panovala. 

Celá kampaň oslovila více než 7 miliónů lidí, proto doufáme, že jsme alespoň částečně dokázali zapojit do pohybových aktivit i neaktivní část populace a motivovat všechny k pravidelnému pohybu a zdravému životnímu stylu. Podívejte se s námi na krátkou rekapitulaci a přehled jednotlivých eventů.

Aby vám nic neuniklo...

Zadejte svůj e-mail a nikdy nepřijdete o aktuality z Aktivního ČESKA

Nejnovější články

Aktivní ZÁŘÍ jsme společně odstartovali na té nejvyšší úrovni – přímo v Poslanecké sněmovně, kam jsme díky fitness centru CleverFit navezli posilovací fitness stroje Technogym. Už 9. ročník Evropského týdne sportu jsme zahájili akcí Rozjedeme to na Žofíně, kde jsme současně oslavili 75 let od založení Světové zdravotnické organizace. Jak jednotlivé akce proběhly a jakou měly atmosféru nejlépe s námi nacítíte přehráním videí níže. 

poslanecká sněmovna a zahájení evropského týdne sportu na žofíně

aktivní firma, aktivní úřad

I SEDAVÉ ZAMĚSTNÁNÍ POTŘEBUJE POHYB...

Během Evropského týdne sportu jsme vyzvali prostřednictvím Hospodářské komory České republiky všechny zaměstnavatele, firmy ale i jednotlivce aby se zapojili do výzvy s Andreou Sestini Hlaváčkovou. V sérii tří minivideí jsme ukázali, jak jednoduché je cvičit v kanceláři a že to zvládne úplně každý! Shlédnout zde můžete jedno ze série 3 videí, více informací naleznete ZDE.

Videa na Instagramu a YouTube vidělo téměř 70 000 lidí.

#beactive day

Český fitness sektor přispěl do celonárodní kampaně Aktivní ZÁŘÍ svými dny otevřených dveří #BEACTIVEDAY

Letos poprvé se konaly dny otevřených dveří #BEACTIVEDAY po celou dobu Evropského týdne sportu. Do akce se zapojilo přesně 150 fitness center. Mimo typická fitness centra se zapojila i další sportoviště – lezecké stěny, bowlingová centra, bojové sporty ale také wellness centra sauny a bazény! I to je důkazem, že fitness není jen činka a cvičení v posilovně, ale jsou to služby nejvyšší kvality pro pravidelný každodenní pohyb. 

Fitness centra a další sportoviště uspořádaly během dnů otevřených dveří 515 akcí, které navštívilo přes 33 000 účastníků, z nichž 1/3 tvořili úplně noví zájemci o zdravý životní styl. Ze získaných dat se ukázalo, že cvičíme opravdu v každém věku, v rámci kampaně do fitness center dorazilo téměř stejné množství teenagerů, jako seniorů. Nejvíce zastoupenou věkovou kategorií byla kategorie mladých dospělých (25 až 39 let), nejmenší zastoupení provozovatelé zaznamenali v kategorii 40-54 let. 

celorepubliková kampaň aktivní září oslovila více než 7 miliónů lidí

Na základě výstupů naší PR agentury Amaze.media oslovila kampaň (on-line, tisková média, TV a rádio) v hodnotě 1 022 000 Kč více než 7 milionů lidí!

Účty České komory fitness a Aktivního Česka na sociálních sítích (Facebook a Instagram) zasáhly dalších 128 000 lidí. Velmi důležitým partnerem pro letošní kampaň byl Český Olympijský výbor, který stojí za billboardovou kampaní a televizními spoty v televizi.

Díky Nadačnímu fondu Aktivní Česko mohli oslovit i školy, a to prostřednictvím interaktivních tabulí ÁMOS. Reklama na kampaň Aktivní ZÁŘÍ tak běžela po celé republice ve 350 školách se zásahem na 390 000 žáků a 15 000 učitelů

Současně jsme díky spolupráci s Moje Obrazovka v rámci kampaně Aktivní ZÁŘÍ odvysílali na 810 TV obrazovkách reklamu v celkovém počtu 855.360 odvysílání s celkovým počtem shlédnutí 3.335.904 osob, přičemž v průměru reklamu shlédla 1 osoba 3,9 krát. 

Podobné články

Nezařazené
Race for the Cure

Úvod 6. října 2024 Race for the Cure V rámci spolupráce si vás dovolujeme srdečně pozvat na 5.ročník závodu Race for the Cure, který se

Nezařazené
game:changers NETWORKING

Úvod Akce pořádaná v rámci festivalu Stop Zevling V rámci spolupráce bychom rádi doporučili další Gamechangers setkání dne 21.9. od 13 hodin v rámci festivalu

Nezařazené
Iniciativa Women4Health

Úvod Hospodářská komora ČR spouští iniciativu Women4Health Významná role žen v péči o zdraví své, svých rodin, zaměstnanců i jejich angažovanost v otázkách veřejného zdraví

Nezařazené
#BEACTIVE DAY 2024 ODSTARTOVALO

Úvod Startuje celoevropská kampaň #BEACTIVEDAY 2024 V rámci spolupráce s Českou komorou fitness bychom rádi všem aktivním i neaktivním příznivcům pohybových aktivit připomněli, že v