Máme za sebou první ročník celorepublikové kampaně Aktivní ZÁŘÍ. Jeho organizátorem byli zakladatelé a odborní partneři Nadačního fondu Aktivní ČESKO, kteří v průběhu září připravili seriál nejrůznějších akcí s jediným cílem: přivést co nejvíce lidí k fyzické aktivitě, která zlepšuje kondici, zdraví i náladu!
V rámci celorepublikové kampaně proběhlo několik stěžejních akcí, ze kterých máme v Nadačním fondu Aktivní ČESKO radost, a to nejen díky dobré organizaci, ale především díky skvělé atmosféře, která mezi všemi účastníky panovala.
Celá kampaň oslovila více než 7 miliónů lidí, proto doufáme, že jsme alespoň částečně dokázali zapojit do pohybových aktivit i neaktivní část populace a motivovat všechny k pravidelnému pohybu a zdravému životnímu stylu. Podívejte se s námi na krátkou rekapitulaci a přehled jednotlivých eventů.
⊕ Aktivní ZÁŘÍ jsme společně odstartovali na té nejvyšší úrovni – přímo v Poslanecké sněmovně, kam jsme díky fitness centru CleverFit navezli posilovací fitness stroje Technogym. Už 9. ročník Evropského týdne sportu jsme zahájili akcí Rozjedeme to na Žofíně, kde jsme současně oslavili 75 let od založení Světové zdravotnické organizace. Jak jednotlivé akce proběhly a jakou měly atmosféru nejlépe s námi nacítíte přehráním videí níže.
⊕ Během Evropského týdne sportu jsme vyzvali prostřednictvím Hospodářské komory České republiky všechny zaměstnavatele, firmy ale i jednotlivce aby se zapojili do výzvy s Andreou Sestini Hlaváčkovou. V sérii tří minivideí jsme ukázali, jak jednoduché je cvičit v kanceláři a že to zvládne úplně každý! Shlédnout zde můžete jedno ze série 3 videí, více informací naleznete ZDE.
Videa na Instagramu a YouTube vidělo téměř 70 000 lidí.
⊕ Český fitness sektor přispěl do celonárodní kampaně Aktivní ZÁŘÍ svými dny otevřených dveří #BEACTIVEDAY
Letos poprvé se konaly dny otevřených dveří #BEACTIVEDAY po celou dobu Evropského týdne sportu. Do akce se zapojilo přesně 150 fitness center. Mimo typická fitness centra se zapojila i další sportoviště – lezecké stěny, bowlingová centra, bojové sporty ale také wellness centra sauny a bazény! I to je důkazem, že fitness není jen činka a cvičení v posilovně, ale jsou to služby nejvyšší kvality pro pravidelný každodenní pohyb.
Fitness centra a další sportoviště uspořádaly během dnů otevřených dveří 515 akcí, které navštívilo přes 33 000 účastníků, z nichž 1/3 tvořili úplně noví zájemci o zdravý životní styl. Ze získaných dat se ukázalo, že cvičíme opravdu v každém věku, v rámci kampaně do fitness center dorazilo téměř stejné množství teenagerů, jako seniorů. Nejvíce zastoupenou věkovou kategorií byla kategorie mladých dospělých (25 až 39 let), nejmenší zastoupení provozovatelé zaznamenali v kategorii 40-54 let.
Na základě výstupů naší PR agentury Amaze.media oslovila kampaň (on-line, tisková média, TV a rádio) v hodnotě 1 022 000 Kč více než 7 milionů lidí!
Účty České komory fitness a Aktivního Česka na sociálních sítích (Facebook a Instagram) zasáhly dalších 128 000 lidí. Velmi důležitým partnerem pro letošní kampaň byl Český Olympijský výbor, který stojí za billboardovou kampaní a televizními spoty v televizi.
Díky Nadačnímu fondu Aktivní Česko mohli oslovit i školy, a to prostřednictvím interaktivních tabulí ÁMOS. Reklama na kampaň Aktivní ZÁŘÍ tak běžela po celé republice ve 350 školách se zásahem na 390 000 žáků a 15 000 učitelů.
Současně jsme díky spolupráci s Moje Obrazovka v rámci kampaně Aktivní ZÁŘÍ odvysílali na 810 TV obrazovkách reklamu v celkovém počtu 855.360 odvysílání s celkovým počtem shlédnutí 3.335.904 osob, přičemž v průměru reklamu shlédla 1 osoba 3,9 krát.